Vrácení zboží a reklamace
Tady máme pár užitečných rad, pokud se něco stane nebo je potřeba zboží reklamovat či vyměnit.
- Zásilka je poničena
Né vždy to však znamená, že musí být produkt uvnitř poničen. Poproste dopravce aby počkal a zkontrolujte obsah uvnitř. Pokud dopravce odmítá počkat a obal je znatelně poničen, zásilku nepřebírejte. Dopravce by Vám měl poskytnout reklamační formulář. Pokud ne, prosím zásilku vyfoťte a kontaktujte nás.
V případě, že jste zásilku přebrali v dobrém úmyslu, že bude zboží OK, ale po odjezdu kurýra jste zboží našli rozbité. Produkt vyfoťte a kontaktujte nás.
- Chci květináč vrátit/reklamovat
Nelibí se mi produkt nebo jsem si objednávku rozmyslel/a. Ano. rozumíme. V tom případě máte 30 dní na vrácení zboží. Produkt prosím pečlivě zabalte zpět a kontaktujte nás. Po domluvě Vám zajistíme svoz zásilky přímo z domu. Bohužel vrácení je zpoplatněno částkou dopravce ( záleží na hmotnosti zásilky ). Při vrácení peněz Vám bude částka ponížena o zpětnou dopravu.
- Chci květináč vyměnit
Vybral/a jsem špatnou velikost a obal nesedí. Rozumíme, zboží vyměníme. Na výměnu máte 30 dní. Čisté zboží prosím pečlivě zabalte zpět a kontaktujte nás. Domluvíme se, za jaké zboží budeme výměnu provádět a popřípadě dořešíme přeplatek nebo doplatek. Ihned Vám zašleme květináč nový a dopravce si od Vás vezme původní zásilku. Výměna neponičeného a čistého zboží je zdarma.
- Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy v případě vrácení produktu.